Gdzie używa się segregatorów?
Życie generuje tony mniej lub bardziej potrzebnych dokumentów. Większości z nich nie powinno się wyrzucać, a raczej segregować i układać, tak by można było z nich korzystać w razie nagłej potrzeby. Wykorzystuje się do tego skoroszyty. W jakich miejscach przydają się najbardziej?
W biurze
Segregatory znajdują się w każdym biurze – domowym i zawodowym. Pozwalają na uporządkowanie wszystkich rachunków, faktur, umów. Dzięki nim, można zachować ład na półkach. W biurze wykorzystuje się częściej segregatory a4 niż segregatory a5. Wynika to z faktu, że papier do drukarki jest we formacie a4.
W szkole
Segregator a5 jest idealny jako alternatywa dla tradycyjnego zeszytu. W segregatorze można trzymać notatki, dokładać nowe kartki pomiędzy zakończone już lekcje lub wyciągać najbardziej potrzebne materiały. Dzięki nim, uczeń lub student nie musi nosić kilku zeszytów i nadmiernie obciążać plecaka. Format segregatora a5 jest idealny do tego by trzymać go w torebce.
W archiwum
Segregatory są wprost stworzone do archiwizacji dokumentów. Z tego powodu, ciężko jest wyobrazić sobie archiwum bez obecności licznych skoroszytów. Są one dostępne we wielu formatach, ale najbardziej popularne są segregatory a5 i a4.